İzleyiciler

17 Aralık 2015 Perşembe

LeSoLeil Sampoo/İnceleme



Şapka, bone, başörtüsü vb ile havasız kalan saçların, yeterli bakım yapılmadığında cansızlaşması, zayıflaması,  dökülmesi, saç derisinde rutubet ve bakteri oluşması, yağlanma, kaşıntı, kepek ve saç dökülmesi gibi istenmeyen sorunlara çare olarak geliştirilen LeSoleil Shampoo benim tam olarak favorim. Marketlerde goruyordum hep ancak hiç deneme isteği uyandırmadı bende kapitalizmin oyunu olarak düşündüm ve "en fazla ne kadar iyi olabilir ki?" demiştim. Taa ki firma bana denemek için gönderene kadar itiraf edeyim yine aynı fikirdeydim o gün akşam bu sampuanla yikadim saçımı yıkarken hiç kopurmedi saçlarım ama galiba çok kirli diye dusundum sonra annemde aynısıni söyledi şampuan Hic kopurmedi dedi ve sonra nedeni aklima geldi--> sls ve sles icermeyen urunler cok fazla kopurmezlerdi;)



Ürünün içeriği;



Daha ilk yikanmamda beni fethetti, şimdi nedenlerini söyleyim..


1-Kokusu harika içeriğindeki organik yağlar veriyor bu kokuyu, hindistan cevizi gibi, vanilya gibi, kakao gibi değişik ve çok hoş bir kokusu var.
2-Saç kremine gerek kalmıyor. Bu en güzel özelliği ikisi aynı anda oluyor. Benim saçlarım saç kremsiz çok zor açılır ilk yıkamadan sonra da saç kremi kullanacaktim ama saçlarım öyle kolay açıldı ki banyo sonrası saç kremine gerek kalmıyor.
3- Cok temiz hissettiriyor. Yanı saçlar durularken gıcır gıcır hissediliyor.
Bunlar banyo anında sevdiğim özellikleri birde banyodan sonraki etkilerine bakalim;)
Şişedeki sampuanin bitmesine uç dört kullanım kaldı (zaten annemle ortak kullanıyoruz o da çok beğendi;) bitti bitecek yanı bir kutu sonundaki deneyimlerimi yazabilirim:)




1-> Saclar yumuşacık oluyor. Gercekten kuruttuktan sonra bile yumuşacık oluyor ve elektriklendirmiyor.

2-> 2-3 gün sonra yağlanan saçlarım artık 3.günün sonunda yağlı görünmüyor.
3-> banyoda eskisi kadar Zor açılmıyor daha kolay taraniyor.


Benim izlenimlerim bunlardı.
Çok memnun kaldım gittikçe almaya gayret edeceğim:)
Watsonslarda rahatlıkla bulabilirsini fiyatı: 10TL 















12 Aralık 2015 Cumartesi

Miaorganical/Tonik-Nemlendirici İnceleme


Uzun zaman önce 'miaorganical' dan gönderilen 1 ve 3 numaralı ürünlerin yorumlamasını yapacağım sizlere...

En başta belirteyim ki urunlerin hepsi sertifikali organik urun bu konuda içiniz rahat olabilir. 
ürünlerin hepsi lipozom teknolojisteknolojisi ile üretilmiş yanı nedir lipozom?


‘‘Lipozomlar ancak elektron mikroskobu ile görülebilen kapsüllerdir. Bu kapsüllerin duvarının temel yapısını soya fasulyesinden elde edilen bir madde oluşturur. Kozmetik sektöründe bu kapsüllerin içine sıklıkla ana madde olarak kollajen, elastin, çeşitli bitki özleri ve vitaminler yüklenir. Cildin üretken tabakasına kadar inebilen tek kozmetik ürünü lipozomdur. Cilde sağladığı eşsiz yararlar çeşitli araştırmalarla ortaya konmuştur.’’


Yani krem, tonik, serum v.b gibi şeyler en dibe kadar inebilir lipozomla bu sayede vaatlerini yerine getirmede daha başarılı olur ürünler.
şimdi baslayalim;)

1-Night(Gece) Krem
Bu kremi daha önce okuduğum yorumlarda da herkes çok beğenmiş, hassas ve atopik ciltlere en uyumlu kremlerden biri benim cildim çok hassastır ve akneye meyillidir ancak hiçbir akne ve siyah nokta problemi yaratmadi zaten yasim gereği çok neme ihtiyaçi olmayan cildime yeterli nemi verdi. Orta düzeyde bir nemlendirmesi var beğendiğim bir urun oldu yani :)

2- Tonik
Nemlendiriden önce püskürtüyorum yüzüme dolapta tutuyorum genelde bu tonigi yuzume siktigimda ferahlama hissediyorum ve uygulama sonrası cildimin daha canli olduğunu farkettim spreyli şişede olması cok hoş oluyor pratikce uygulanabilir, tonik emilince nemlendiriciye geciyorum:)

ortadaki ise doğal argan yağı onu daha kullanmadim ama merak ederseniz kullandıktan sonra yazısını yazabilirim.

Kısacası iki urunde kullanilabilecek dogal urunler...
nemlendirici daha kullanışlı, daha çok sevdim:) 
Bu ürünlere www.Miaorganicalcosmetics.com dan ulaşabilirsiniz:)
sevgiler..

11 Aralık 2015 Cuma

Bitenler #1




Uzuun aradan sonra bir bitenler yazısı ile burdayim:)
ne çok oldu bloga yazmayali...
o zaman hemen başlayalım bu ay sadece 2 ürün bitirmisim ikiside maskara çünkü bir maskara kullanıp diğerine geçmiyorum hepsini aynı anda kullanıyorum hepsi aynı anda bitiyor:)

1-Maybelline Volume Express Maskara
7liraya almıştım galiba, ona rağmen severek kullandım uzatmiyor ama cook olmasada çok cok hafif dolgunluk veriyor ama kesinlikle öyle abartılı bir şekilde değil, günlük kullanim için uygun diyebilirim :)

2-Avon İnfinitize Maskara
15tlye almıştım avondan ama çok sevdim bi kere kesinlikle waterproof çok siyah ve çok güzel kiviriyor:) çok hoşuma giderek kullandim:) tavsiye ederim...

Yorumunuzu benimle paylasirsaniz sevinirim...
Sevgiler.

2 Ağustos 2015 Pazar

Makyaj Çantamda Ne Var? / Olmazsa Olmazlar




Merhaba bayanlar, 

Çoğumuz çoğu zaman çok hafif makyaj yapsakta yine de makyaj yapıyoruz değil mi? :)
Ve çoğumuzun da ufak tefek bir makyaj çantası var makyaj çantası olmasa da çantaya attığı makyaj malzemeleri var.

Bazıları çok abartarak o gün yüzüne ne sürdüyse hepsini alıyor. Bence bu yanlış X
Peki benim doğru bulduğum makyaj çantası nasıl?

O gün yaptığım tüm malzemeleri almıyorum. {Farklı ve extra bir durum olmazsa tabi} Yani ben maskarayı yanıma neden alayım değil mi maskara yenilenir mi ki? Yenilenmezzzz:)

Hadi hemen başlayalım:)
Makyaj çantam madame coco'dan☺



1- PUDRA




Eğer karma ya da yağlı bir cildiniz varsa pudra hayat kurtarır. Gün içinde yağlanan bölgeleri kolaylıkla temizler ve daha iyi gösterir.

2-KAPATICI




Sivilcenin ne zaman çıkacağı belli olmadığından eğer çıkarsa gün içinde üzerine hemen kapatıcı sürerek onu saklayabiliriz. Bu kapatıcı için birinci nedendi ikinci neden ise, akşama doğru ten makyajı silinip lekeler hafifte olsa belirebiliyor bunun içinde kapatıcı hemen imdadımıza koşar birde üzerine pudra geçince tamamdır:)

3-RUJ




Makyaj çantasının en temel malzemesidir ruj, dudak kalemi. lip gloss...
Çünkü yemek yeriz, su içeriz, dudağımızı yalarız ve bunlar rujun silinip girmesinde en önemli etken. Bunlardan yola çıkarak yenilemek için yanımıza o gün kullandığımız ruju almamızda fayda var:)

4-DUDAK KREMİ




Ruj sürmek hele de mat ruj sürmek hele de dudağı pürüzsüz olmayanlar için ruj sürmek zor olacağından bir adet gerekli malzemelerden biri. Dudak bazı olarak düşünebiliriz. Hem nem sağlar hem pratiklik!

5-FIRÇA




O kadar pudra dedik, kapatıcı dedik bunları neyle uygulayacağımızı söylemedik. Tabiki fırçayla uygulayacağız ya da pudra pomponu, makyaj süngeri v.b araçlarla...
Ben fırça kullanmayı sevdiğimden hem pudra için hem kapatıcı için bir fırça bulunduruyorum. 
Kapatıcı elle uygulanabilir ama pudra uygulanmaz:)

Bloguma abone olmayı ve yorum bırakmayı unutmayın, sorularınızı seve seve cevaplarım,
Hoşçakalın;)

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Mediwell Dudak Bakım Kremi {İnceleme}

Merhaba,
Bugünkü konuğumuz Mediwell Dudak Bakım Kremi :)



Mediwell dudak bakım kremlerinin piyasada 4 çeşidi var; bende dördüde mevcut kavun, çilek, tutti frutti ve muz
Şimdilik sadece kavunlusunu kullandım.
Zaten diğer çeşitlerinde içerik olarak bir fark yok sadece aromaları değişik:)
Benim dudaklarım hep kurudur, sık sık soyulur ve ben sık sık soyarım bu yüzden kanar. Yani demem o ki yoğun nemlendiricili dudak bakım ürünleri kullanmam gerekiyor.





Mediwell dudak kreminin sevmediğim tek yanı parmakla uygulamayı gerektirmesi. Pek bir beklentim yoktu açıkçası mediwellden ama kullandığımda memnun kaldım. 
Nemlendirmesi başarılı 2-3 saat sürüyor. Renksiz olması da bir artı bence çünkü dudak kalemi ya da rujdan önce güzel bir baz olabiliyor.

Ürünün fiyatı 3,5 TL eczanelerden temin edebilirsiniz:)

27 Temmuz 2015 Pazartesi

10 Adımda Geceye Hazırlan / Tüyolar

Arkadaş düğünü, parti, kokteyl, mezuniyet balosu...
Yaz aylarında gece çıkmak için sayısız neden var. Evet kıyafetiniz göz alıcı ya da ayakkabınız şahane. Peki ama bunlar yeterli mi?
Gece çıkmayı ve kusursuz görünmeyi seviyorsanız listeme göz atın;)

1-MAKYAJA HAZIRLIK

2015 İlkbahar-Yaz defilelerinde ünlü markaların tercihleri hiç yokmuş gibi duran makyaj ve ışıl ışıl parlayan bir cilt. Bu noktada kusursuz bir ten makyajı ve naturel renklere yer vermek gerekiyor.
Makyaj öncesinde uygulanan bazlar gözeneklerin görünümünü azaltır ve makyaja doğru bir başlangıç sağlar.

2-RENK EŞİTLEME

Ciltteki kızarıkıklar, sarı, mavi, mor gölgeler için farklı tonlarda kapatıcı kullanmak mı yoksa renk dengeleyici pudralar mı? Tabii ki ikinci seçenek.
Cilt tonu farkını dengeleyen pudralar {benim tercihim hem uygun fiyatlı hem başarılı bir pudra olan The Balm Sexy Mama Pudra} gece makyajının olmazsa olmazı.

3-İKİNCİ TEN

Fondötenler cildin sihirbazı, doğru uygulandığında harikalar yaratan 'ikinci ten'. 
Tek dikkat edilecek şey doğru ürün doğru renk. Fondöten mutlaka cildinizle aynı tonda olmalı!

4-RENKLİ NEMLENDİRİCİLER

Fondötene alternatif olarak doğan renkli nemlendiriciler ya da bildiğimiz adıyla BB-CC KREMLER problemsiz ciltler için bir mucize! 
Formülünden dolayı cildi rahatsız etmiyor ve kusursuz sonuç sağlıyor. Tabii bu kusursuz ciltler için geçerli:)

5-KAŞ DEYİP GEÇMEYİN

 İfademiz önemli ölçüde kaşlarımıza bağlı. Kaş deyip geçmeyin, kaş kitlerinden yardım alın. Daha sonra bir kaş maskarasıyla doldurduğunuz kaşlarınızı sabitleyin.

6-CHEEK TO CHEEK

Makyajınız ne kadar doğal olursa olsun allıkla yüzünüze gölgelendirmeyi yapmalısınız. Ten renginizin bir kaç ton koyusunuz baz alın. Yaz gecelerine ışıltılı allıkların yakışacağını da unutmayın:)

7-RENGİNİZİ BELLİ EDİN

Dudaklarda  varla yok arası renkler tercih edebilirsiniz.. Böylece hata yapma riski olmaz.
Ama kırmızı ya da koyu tonlar kullanacaksanız dikkatli olmalısınız. Dudaklarınızı muhakkak nemlendirin ve ruj ile aynı tonda dudak kalemi kullanın.

8-GÖZLER ELLERDE

Eller güzelliğin en önemli parçası. Manikür şart klasık franc manikürü unutun!
Tırnaklarınız uzunsa oval törpüleyin/törpületin, kısaysa küt törpüleyin/törpületin.
Ojelerinizin kıyafetinize uygun olmasına dikkat edin.
Güzel nemlendirin ve en yakıştırdığınız yüzüğünüzü parmağınıza geçirin ;)

9-AKILDA KALAN BAKIŞLAR

Gözler ve bakışlar akılda kalan en önemli detay. Gözleriniz için en uygun makyajı yapın. Lavanta, marsala gibi tonlarda farlar ve çantamızın klasıklerinden siyah eyelinerle gözleri çerçevelemek hala çok 'İN'.

10-SON DOKUNUŞ: PARFÜM

Christian Dior: 'Bir kadının parfümü el yazısından daha çok şey anlatır' diyor.
Yani seçtiğimiz parfüm kişiliğimizle ilgili doğrudan bir ipucu...
Bu yüzden parfümüzünü sıkmadan değil bir gece davetine, markete bile gitmeyin...

26 Temmuz 2015 Pazar

Prozinc Güneşe Maruz Kalmış Saçlar İçin Bakım Spreyi / İnceleme

Merhaba, 
Prozinc'in bana göndermiş olduğu SUMMER TİME yaz paketindeki bu üründen bahsetmek istiyorum size denizden çıkınca ve denize girmeden önce kullandım ve yazısını yazacak kadar bilgi sahibiyim:)




Sprey bir harika kokuyor ama çok bereketli değil hele ki uzun saçlıysanız, tabii bu kullanım derecesine ve saç boyuna bağlı değişir. Ben 5 günlük tatilde kullandım ve yarısını bitirdim   -_-




Nasıl Kullandım;
Denize girmeden önce {yarım saat kadar} saçlarımın yarısına kadar sıktım benim saçlarım belimde ve ombreli yani uçları boyalı ve hafif kuru.
Denizden çıkıp yıkayıp havluyla ıslaklığını aldığım saçıma sıktım daha sonra taradım ve tekrar kuruladım.

İçeriği;




Deniz Öncesi;
Denize bunu sıkıp girdiğimde hem sarı olan uçları güneşle beraber daha parlak oldu hemde yumuşacık oldu saçlarım kokusu da harika sanki parfüm sıkmışta girmişim gibi...

Deniz Sonrası;
Saçlarımın uçları ombreden dolayı hafif kurudur o kuruluk gitti ve ombre olan yerler daha da parladı ve yumuşadı.. Yine parfüm mü sıktın çok güzelmiş sorusunu aldım bu ürünle ama dediğim gibi bereketsiz 5 günde yarıya indirdim.

Herkese tavsiyemdir gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz, boyalı, röfleli, ombreli saçlara iki kat tavsiyemdir pişman olmazsınız farkı gördükten sonra;)

Ürünün fiyatı 22.5 TL Saç bakım maskesi şampuanı ve spreyi aldığınızda saç açma tarağı ve plaj çantasıyla kampanyalı 92 yerine 82 TL Prozinc.com.tr den ulaşabilirsiniz.

Bloguma üye olur, yorum bırakırsanız sevinirim :)
HOŞÇAKALIN;)