İzleyiciler

12 Kasım 2014 Çarşamba

Garnier - Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Hakkında ne kadar çok yazılıp söylendi öyle değil mi?
Birde benim gözümden bakın bu temizleyiciye. Garnierin diğer makyaj temizleyicilerine fark atıyor bu temizleyici. İçerik bakımından da çok fena değil çok karışık çok fazla madde yok bu 1. avantajı. 
İkinci olarak 400 ml yani baya fazla 200 kez kullanım diyor ama saymadım baya gittiği kesin ten makyajını çok güzel çıkarıyor ben makyaj yapmasam bile her akşam siliyorum yüzümü gün içinde cildime gelen tüm kirleri çıkartıyor net görebiliyorum :)
3. avantajı ise fiyata ve performansa bakarak çok güzel (13-20 TL arası) gerçekten güzel yapıyor temizleme işini. Ayrıca hassas ciltler için uygun.
Ama ne yazıkkı tek hareketle makyajı temizlemiyor :)
Son olarak ürünün 6 ay ömrü var eğer böyle bir temizleyici arıyorsanız öneririm ama eğer çok göz makyajı yapıyorsanız çift fazlı temizleyiciler daha faydalı olacaktır.
Önerilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder