İzleyiciler

22 Şubat 2015 Pazar

Avon Glimmerstick Göz Kalemleri

Avon benim çok sevdiğim göz kalemlerine sahip her tonda renk var ayrıca iade avantajıda var avonda fiyatları da orta derecede ne çok pahalı ne çok ucuz..
Benim bahsedeceklerim avon glimmerstick serisinin 2 farkli rengi..

Bir tanesi mat siyah diğeri ise glimmerstick Diamond daha parıltılı siyah ama içinde yeşil pırıltılar var çok şıkır şıkır değil tabiki.


{Üstteki siyah alttaki yeşil rengi}


Ben siyahı seviyorum sürümü kolay rengi çok güzel ama maalesef benim gözümde akıyor yumuşak ve yağlı bazsız sabit kalmıyor yapısından dolayıdır diye düşünüyorum.

Yeşil benim bu seride ilk aldığım kalemdi çok severek kullandım 1.bitti 2.sini aldım hatta halâ da çok beğeniyorum çok tuhaf yeşil siyah kadar akmıyor:)
Ben bu kalemleri seviyorum sizede tavsiye ederim..
Fiyatlarıda 6-7 arası değişiyor.

1 yorum:

  1. Gule gule kullan canim avon gercekten de her butceye hitap eden tarzda bi marka ben de kalem farlarini cok seviyorum:)

    YanıtlaSil