İzleyiciler

27 Şubat 2015 Cuma

Garnier Nem Dengesi Matlaştırıcı Sorbe

Garnier ürünün özelliklerini şu şekilde açıklıyor

- Cildinizi arındırır.
- Dış etkilere karşı korur.
- 24 saat ideal nemlendirme sağlar.
-Cildi matlaştırır, pürüzsüzleştirir, cilt rengini eşitler.

Cildi arındırmayı ne anlamda söylemiş bilemiyorum...
Nem cildi koruduğu ve esneklik sağladığı için dış etkilere karşı koruma işlevi olur.
Nemlendirmesi çok yoğun değil orta seviyede hatta biraz altında da diyebilirim ama nemlendirme süresi harika gerçekten 24 saat olmasa da 12 saate kadar nemlendirmesi var.
Matlaştırma özelliği yok ama düzenli kullandığım zaman gördüğüm sonuç şu sabah uyandığımda yağdan parlayan bir ciltle değil eskisine nazaran daha az yağlı şekilde uyanıyorum. 
Hayır, pürüzsüzleştirmiyor.:)
Cilt rengini belki uzuun vadede düzeltir cilt tonunu ben şurda 2 aydır kullanıyorum;)

Benim bu kremi alma sebebimin başında paraben olmaması, karmadan yağlıya ciltler için uygun olması çünkü T bölgem yağlı yanaklarım kuru ya da normal tam emin değilim:)

Hep istediğim nemlendirici yağ içermeyen ve yağlı ciltler için olandı ve buldum.
Memnun kaldım mı evet memnun kaldım ama daha iyileri olabilir. Sabah akşam temizleyip toniklediğim yüzüme uyguluyorum ve bir iritasyona sebep olmadı bende.
50 ml kutu içinde, 15lira civarında değişiyor fiyatı.

Eğer karmadan yağlıya dönük ya da yağlı cildiniz varsa şans verebilirsiniz.. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder