İzleyiciler

24 Şubat 2015 Salı

İsmi: Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi


Merhaba:)
Bugün derinlemesine temizlik arayışımdayken fark ettiğim bir harikadan bahsetmek istiyorum.
İsmi: Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi
Bunu Watsonsta gezerken gördüm ve ne işe yaradığını sordum ya da gerçekten işe yarayabilir mi dedim çalışana o da bana temizleme işleminiz de gerçekten yararlı, temizleme jelinizi, köpüğünüzü cidinizde daha da işe yarar hale getiriyor deyince almak istedim ve iyi ki de almışım. 


Görünüşü bu şekilde mor ve arkasında böyle duvara yapıştırmak için aparatı var yani yer sıkıntısı yok:)
Aynı şekilde rahat hareket etmemiz içinde duvara yapışan yerde parmak yeri var ordan tutup temizliyorsunuz.
Uçları silikon olduğu için çok yumuşak tereddüt ettim başta acaba yüzümü çizer mi yüzüme zarar verir mi diye ama öyle bir sıkıntısı yok dediğim gibi çok yumuşak.
Uçları kısa değil uzun bu yüzden temizleme hissinde de artış oluyor sanki daha iyi temizliyor.
Gelelim nasıl kullandığıma; ben önce ıslatıp daha sonra üstüne temizleme jelimi sıkıyorum daha sonra yıkadığım yüzümde masaj yapmaya başlıyorum.
Önce bununla temizleyip sonra makyaj temizleyiciyle temizliyorum.


Hem yüzüm rahatlıyor masaj sayesinde hemde elle temizlediğimden çok daha rahat ediyor içim ve çıkan makyaj aşağıdaki gibi.
Benim memnun olduğum bir ürün fiyatı 5tl.



Yalnız uçları sivilcedeki iltihabı, bakteriyi dağıtabileceğinden dolayı akneli ciltlerin kullanmamasını tavsiye ederim.
Hoşçakalın... 

1 yorum: