İzleyiciler

22 Nisan 2015 Çarşamba

Essence-Sivilce Kurutucu

Essence-Sivilce Kurutucu



Merhaba instagramda bu ürünü yorumlayacağım demiştim ve şimdi fırsat bulabildim:)

Benim cildim yağlı, düzenlik olarakta sivilcem çıkar. Denemediğim sadece sivilce kurutucu vardı onu da denedim.

Gerçekten büyük beklentiyle aldım, büyük beklenti dediğim de en azından sivilceyi olduğundan minnacık daha küçültmesi ama yok arkadaşım hiçbir işe yaramıyor tam bir fiyasko.



İlk aldığımda çok küçük bir sivilcenin üzerine sürüp yattım sabah kalktığımda hiçbir fark yoktu. Ertesi gün aynı yerin üstüne bir kat kat daha sürdüm yani birinci kat kurudu ikinci kat ikinci kat kurudu üçüncü katı sürdüm yattım ve yine değişen hiçbir şey olmadı.
(Üzerinde sivilceleri 1 gecede kurutur yazıyor halbuki)
Hani en azından kizarıklığı alsaydın küçültmediysen ama yok gerçekten almadan önce bir daha düşünün derim.
Gratislerden 8-9 lira arası bir fiyata satılıyor. Hakediyor mu? Hayır.

Ha sadece bende işe yaramamış olabilir deneyenler yorum bıraksın da okuyalım başkalarındaki etkilerini:)
Şimdilik benden bu kadar görüşmek üzere, hoşcakalıın;)


1 yorum:

  1. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Bana da beklerim :)

    www.gripalyaco.com

    Sevgiler..

    YanıtlaSil