İzleyiciler

15 Nisan 2015 Çarşamba

Garnier BB Krem

Garnier BB Krem
Bu benim en enn sevdiğim BB krem kesinlikle hem karma ve sivilceye meyilli yüzümde sivilcelenme yapmadı, light rengi kışın tam oluyor cildime medium rengide yazın bronzlasan cildime tam uyuyor ve kapatıcılığı 10 uzerinden 7 benim kızarıklarımı ve gozeneklerimi kapatıyor.
Fiyatı 20 lira civarı çok çok seviyorum hem size bir şey diyeyim mi?
Sivilce kurutma özelliği de var.
Böyle bir vaadi yok ama ben bizzat şahidiyim:) Gerçekten Essence'ın sivilce kurutucusundan daha iyi olduğu kesin:)
Tekrar alır mıyım kesinlikle alırım..

1 yorum:

  1. Blogunda çok önemli bir eklenti eksik şu adresten bloglara izleyiciler butonu eklemeyi resimli anlattım bir bak istersen eklersen blogunu takibe almak isterim :) Sevgiler @blogkizsalseyler

    YanıtlaSil