İzleyiciler

2 Mayıs 2015 Cumartesi

Garnier Saf ve Temiz 3ü 1arada





Bu 10 liralık temizleyici benim bittikçe alınacaklar listemde. 
O kadar güzel bir şey ki benim için. Hem temizleme hem peeling hem maske olarak kullanılıyor ben her sabah temizleyici özelliğini kullanıyorum içinde küçük tanecikler var bunları peeling yapmaya yarıyor. 
Içinde beyaz kil bulunuyor bu yüzden de cilde gayet faydalı ve yararlı oluyor. Ben kendi cildimde ton açma özelliğini de gördüm Ve sabah akşam düzenli kullanımda ve üç günde bir maske yaparak kullandığımda lekelere ve sivilcelere abartı boyutlarda olmasada etki ettiğini gözlemledim.
 Kokusu salatalık gibi ferah ve temiz bir koku kıvamı çok koyu. Oldukça bereketli bir ürün. Ben ürün ağzına gelmediği zaman bu şekilde kesiyorum ve 4-5 gün daha kullanıyorum. Gerçekten fiyatına göre performansı harika renk tonunu açma özelliği de ayrı bir harika. Karma ve yağlı ciltler için şiddetle tavsiye edeceğim bir ürün.
Marketlerde bile bulabilirsiniz. Watsons, gratis, bim, a101, migros, carrefour...
Kullananlar var mı, varsa sizin yorumlarınız neler? 
Sorularınızı ve yorumlarınızı bekliyorum.

 Hoşçakalınn:)

2 yorum:

  1. Merhaba blogunu takipteyim
    Benimde sağlık ve bakım üzerine yazdığım bir blogum var beni takip edersen sevinirim ♥
    http://ceydacengiz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Benim cildim biraz hassas oldugundandir belki yuzumde kizariklik yapti peeling olarak kullandigimda.. Ama temizligine ve dedigindigin gibi uzun sure gitmesine diyecek bir sey yok :)

    YanıtlaSil