İzleyiciler

8 Haziran 2015 Pazartesi

10 Adımda Loreal Paris Ombre Kit/Evde Uygulama

 Herkese selam,
bugün sizlerle benden çok fazla istek alan loreal paris ombre kitinden bahsedeceğim.
Geçen yaz saçıma evimde ombre yaptım hala duruyor hatta güneşte daha da rengi çıktı boya kendini daha güzel belli etti. Herkesten saçını hangi kuaföre yaptırdın sorusunu aldım tabiki bu beni çok mutlu etti.
Maalesef resimlerini çekemedim o zamanlar blog yazmıyordum çünkü:)

Ama şunu farkettim ki herkes saçına değişiklik yapmak istiyor bende elimden geldiğince yazmaya çalışacağım inşallah anlatabilirim:)

BENDEKİ RENGİ BUYDU 




1- Öncelikle saçım kirli değildi; mesela dün yıkadım saçımi bugün boya yaptım:)
2-Üzerime çok eski bir tişört giydim çamaşır suyu etkisi var çünkü muhakkak bir şey giyin üstünüze çünkü kimyasalın vücudunuza değmesi çok sağlıklı olmaz:)
3-Kitten çıkan eldiveninizi giyin ve yönergeleri uygulayın karışımınızı hazırlayın.
4-Saçınızı tarağınızla tarayın. Dolaşık olmadığına emin olun.
5-Saçınızı ortadan ikiye ayırın bir tarafını sağ önünüze bir tarafını sol önünüze alın örgü yapacak gibi:)
6-Yaptığınız boya karışımını kitten çıkan tarağa aşağıdaki gibi dökün. 



7-Kulağınız hizasından saçınızı tarayin. {Altlara daha yoğun sürmeye özen gösterin.}
 Sağ tarafınız bittikten sonra ayni işlemi sol tarafa uygulayın esit uygulama için bir sağ bir sol olarak gidin. Sağ tarafı bitirip sol tarafa geçmek gibi bir hata yapmayın.



8-Boya bitene kadar ayni tarama islemini yapin.

EN İNCE AYRINTI
**Boyanın 4te birini dibinde bırakın. Yani boyanın çeyreğini artırın. {Zaten artıyor çok bereketli}
9-30Dk saçınızı taradığınız boyayla bekleyin. 30dakikanın sonunda sacinizin ucundan 5 parmak ölçün artırdığınız boyayla yoğun bir şekilde sacinizin ucunu tarayin. 15 dkda öyle bekleyin bu uçları daha açık yapacaktır.
10-Saçınızı yıkayın ve içindeki sac kremiyle 5dk bekletin sonuç kuaföre 50-100 lira arası vermiş havası ama 18 TL ve 45 dkda yapılan kolay bir uygulama oluyor. 
Ben yaptığımda gerçekten bu kadar profesyonel olaçağını bilmiyordum çok doğal duruyor gerçekten yaptıktan sonra anlayacaksınız neden bu kadar övdüğümü:)




{Resim Alıntıdır}


{BENDEKİ EN AÇIK RENGİ İLK RESİM TAM İSTEDİĞİM RENGİ VERDİ SAÇIMA KUMRAL SAÇLI OLDUĞUM İÇİN RENK VERMEDE ZORLANMADI BOYA}

Loreal Paris Ombre Kit'ini 18 liraya gratis ve watsonsta bulabilirsiniz. 
3 rengi var ürünün zevkinize göre birini alın ve yapın.
Bu yaz daha farklı geçsin;)

Bloguma abone olursanız ve yorum bırakırsanız sevinirim.
Denerseniz instagramda benimle de paylaşmayı unutmayın. Hoşçakalın;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder