İzleyiciler

12 Haziran 2015 Cuma

HC HAİR CARE OVEX/HIZLI SAÇ KURTARMA TERAPİSİ-İNCELEME

Merbaba hanımlar. Yeni bir ürün incelemesiyle daha birlikteyiz.
Bugün bana HC HAİR CARE 'dan hediye gelen OVEX HIZLI SAÇ KURTARMA VE CANLANDIRMA TERAPİSİ'nden bahsedeceğim☺



Şunu söyleyim çok ama çok güzel bir kokusu var. Kimyasal kimyasal kokmuyor en azından.
Ben 4 kez kullandım ve artık yorumlayabileceğimi düşünüyorum. 
Saçlarımda ombre var 1 yıldır ve doğal olarak saçlarımın uçları kuru. Boyanın içinden çıkan kremi kullanmayı bırakınca başladı bu kuruluk.
Bir sürü saç kremi kullandım ama hiç biri de aradığım vaadleri yerine getirmiyordu.
Aradığım vaatler neler?
-Sacımı yumuşak yapacak
-Bu etki bir daha ki banyoya kadar sürecek
-kokusu güzel olacak
-saçımı çabuk yağlandırmayacak



Peki Ovex Tüp bunu başardı mi bakalım:)
-saçımın uçlarını yumuşacık yaptı kuruttuğumda bile yumuşacıktı saçlarım
-bu yumuşak his 3gün sürdü
-kokusu zaten harika
-ve diğer sac kremleri gibi saçlarımi yaglandirmadi, 
bir diğer güzel özelliği de şu ki banyo sonrası saçımı çok kolay taramamı sağladı resmen yumuşacık bir bebek saçı tariyormuş gibiydi saçlarım düzenli kullanımda ki ben 3 hafta kullandım uçları eskisine göre daha az kuru daha sağlıklı;) 
NASIL UYGULADIM?
-Kutusunun üzerinde nasıl uygulanacağı yazıyor zaten







Ama ben su şekilde uyguladim; 
saçlarımı sampuanladım taradım duruladım havluya sardım 10 dk bekledim ki suyu emilsin.
Sonra ovex 'ten fındık kadar aldım avucuma ovalayıp ısıttıktan sonra saç uçlarıma masaj yapa yapa yedirdim. Tekrar havluya sarıp 10 dk bekledim saçımda.
Havluyu saçımdan alıp lavaboda duruladım ama krem tamamen geçene kadar değil tabiki ;)
Kuruttum saclarımi ve taradim ama cook kolay taradım.
Tekrar alır mıyım? +Kesinlikle evet;)
FİYAT:15 TL 
NERELERDEN BULABİLİRSİNİZ?
WWW.SACBAKİM.COM' dan iletişime geçebilirsiniz;)

12 yorum:

  1. Faydali bir yazi olmus. Merak ettim ben de alacagim :) tesekkurler. Bloguma beklerim.
    Www.evriminblogu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Saçları güzelce nemlendirip yağlandırmıyorsa Ovex'i de alıyorum HC şampuandan çok memnunum onu da denemeni tavsiye ederim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da deneyecegim insallah kremide siddetle tavsiye ederim:)

      Sil
  3. ürünü ilk fırsatta denemek istedim, yazı için teşekkürler :) merak uyandırdı :D
    sizi takibe aldım ben de beklerim. sevgiler
    http://evriminblogu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçı yaglandirmiyor ve gercekten kuru sac uclarim iyilesmeye basladi;) Blogunu takibe aldim:)

      Sil
  4. HC ürünlerini merak ediyorum ben de deneyebilirim.Bu arada sizi takibe aldım ben de bloğuma beklerim. http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/
    Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba bende denedim senin yorumlarına katılıyorum ve ayrıca sacim çok parliyor herkes yeni mi boşaltın diye soruyor :) Sevgilerimle♥♥♥

    YanıtlaSil