İzleyiciler

13 Haziran 2015 Cumartesi

Limon Suyuyla Saç Rengi Açma

Saç Rengini Limon Suyu ile Açmak



Hazır yaz gelmişken ve saç rengi açma uygulamaları, boyaları, spreyleri revaştayken doğal bir yöntemide bloguma eklemek, sizinle paylaşmak istedim. Eğer merak ediyorsanız çook kolay olan bu uygulama için yönergeleri takip edin☺

İhtiyacınız olan malzemeler; 
yaklaşık 4 adet taze sıkılmış limon suyu ve 1/4 bardak ılık su. {çeyrek su bardağı}

-Limon suyu ve ılık suyu bir kapta karıştırdıktan sonra sprey şişeye doldurun.

-Karışımı saçınız nemli hale gelene kadar saçınıza sıkın.{Banyodan sonra havluyla suyunu almış kadar}
-Eğer röfle gibi isterseniz sadece istediğiniz yerlere yapın bu işlemi.

-En iyi sonuçları almak için karışımı yıkanmamış saça sıkın.
Güneşe arkanızı dönün. {Yani sadece sacınız güneşi direkt görsün yüzünüze güneş kremi sürün}
-2 saat öyle oturun.
-Duş alın ve saçınıza yoğun bir nemlendirici uygulayın. {maskeler ya da saç kremleri ideal}
-Limonun içerisindeki sitrik asit saçınızı kurutacaktır ve bu sebeple saçınızın neme ihtiyacı olacaktır.
-Haftada bir kez uygulayın.
-Fark edilebilir bir değişiklik olması için 4 haftaya kadar uygulamanız gerekebilir.

Çok extrem sarı ya da 3-4 ton açılma beklemeyin. Sadece güneşten hafif açılmış bir sonuç istediğinizde uygulamanızi tavsiye ederim☺

Bloguma abone olmayı unutmayın. Sorunuz olursa seve seve cevaplarım..
Hosçakalın☺

4 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    https://ataleofbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba canım bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) ne kadar güzel bir blog bu böyle bayildim severek takip edicem :) blogumada beklerim :) http://fundanndunyasi.blogspot.com.tr/?m=0

      Sil