İzleyiciler

9 Haziran 2015 Salı

Limonian High End Touch Fondötenli BB Krem Yorumlarım+Çekiliş

 Limonian High End Touch BB Kremli Fondöten



Yaz geldi artık çoğumuz fondöten yerine BB krem tercih ediyor sıcakta gerçekten terle nemle fondoten çekilmez oluyor.
 Ama cilt problemleri olanlar yazın da fondoten kullanma ihtiyacı duyar. işte tam bu kargaşada limonian 'ın BB Kremli fondoteni imdadimiza yetişiyor. 
Bu fondoten Kore ürünü korelilerin güzellik sırlarından biriymiş Kore de 5 ayda 1milyon satışa ulaşmış.
Yapısı çok ince tam BB krem yapısı cildi aydınlatiyor yok gibi görünüyor ciltte.
SPF 34 içeriyor.
Kırışıklık azaltıcı ve beyazlatıcı etkisi var.





Birebir BB krem tek farkı kapaticiligi yüksek. 
Ve bence en güzel özelliği de bu normalde BB kremler kapatici olmaz ama bu fondoten görünümlü BB krem:)

Ben sabah 8de sürdüm yüzüme lekelerimi sivilce izlerimi kapattı istediğim gibi, cilt tonumla da tam uydu rengi. 
Aksama kadar kaldı yüzümde 4-5e kadar. 
Benim en sevdiğim şeylerden biri de kokusu oldu. Hic rahatsız edici değil pudra gibi bir kokusu var.

İşin en iyi yanı olan roll on sünger. Gerçekten harika bir buluş süngerin yanindaki butona basıp fondotenin süngere gelmesini sağlıyoruz ve ekstra firca, sünger olmadan rahatça uygulayabiliyoruz. 
Ben bu özelliğini çok sevdim çok dahice, sünger kirlenince çıkarıp temizleyebiliyoruz.
Tüm cilt tipleri içinde ideal:)
içeriği de su şekilde biraz fazla evet:)



Ben bu kadar sevdim e o zaman takipçilerimde denemeli dedik ve size de bir tane hediye etmek istedik.
Seçtiğim 1 şanslı kişi bu tam boy fondotenden kazanacak.

Haydi simdi instagramdaki yönergeleri takip edin ve high end touch bb kremli fondöten kazanma şansını yakalayın:)
{instagram: @pembeekoseblog}

HOŞÇAKALIN;)

7 yorum:

  1. Katıldım şanslı olmak dileğiyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Instagramda emineuzunkpr
    emineuzunkpr@gmail.com
    herkese bo lsans

    YanıtlaSil
  3. iyiymiş takibe aldım tatlım blğunu sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. instagramda takip ediyordum sizi şimdi burdada takibe aldım
    inşallahhhhh kocaman merak ettiğim High End Touch Fondötenimsi BB Kremi bu kadar hassas cildim varken (atopik dermatit) deneme imkanım olur

    YanıtlaSil