İzleyiciler

2 Temmuz 2015 Perşembe

Kirpik Kıvırıcılar/Watsons-Gratis İnceleme



 Güzel göz makyajı için kirpikler önemlidir. Daha derinlik ve anlam katarlar gözlere bu yüzden güzel kirpikler için tercihim kirpik kıvırıcı. 
Kirpik kıvırıcı nedir nasıl seçilir: Kirpikleri kıvırmak için kullanılan kirpik kıvırıcılar en büyük yardımcınızdır. Ancak bu konuda da birkaç ipucu öğrenmenizde fayda var.

Kirpik kıvırıcı satın alırken çokta ucuzuna kaçmayın. Bilinen biraz kaliteli ürünleri almayı tercih edin.
Kirpik kıvırıcı satın alırken pedlerin çok sert olmaması gerekir. Bu yüzden yapılan madde kirpikleri kırmaması açısından önemlidir.

Bende iki tane kirpik kivirici var gratist kirpik kivirici ve watsons kıvırıcı.

Gratistr kıvırıcı 4-5 lira plastik saplari var hareketi zor ve pedi çok yumuşak tırnağınızı zorlasanız orayi keser. Bu yuzden muhakkak kirpiği kıvırdıktan sonra 1 tane kirpik kopuyor ve orda kalıyor. Kıvırma işleminden sonra kirpikte güzel bir görünüm olmuyor. Maskara sürdükten sonra kıvrık ama kısa kirpikleriniz oluyor. Yedek ped yok icinde bu yüzden pedi yıpranınca yeni alınmasi gerekiyor. Tekrar alır mıyım? Hayır almam:) Watsons kirpik kıvırıcı 5-6 lira pedi haric tamamı metal tutuşu çok kolay ve şekli mac kıvırıcıya benziyor. Pedi ne cok yumuşak ne çok sert kıvırdıktan sonra kirpiğe zararı olmuyor. Kıvırma işleminden sonra uzun ve kıvrık kirpikleriniz oluyor maskarasız bile harika duruyorlar. Maskarayla daha harika duruyorlar. 3 tane yedek ped var yanında biri yıpranınca diğeri takılıyor. Tekrar alır mıyım? Kesinlikle alırım ve tavsiye ediyorum.
Var mı sorusu olan? :)   

5 yorum:

  1. çok rica ediyorum kirpik kıvırıcı nasıl kullanılır biri bana anlatsın ya
    hiçbir blogda doğru düzgün şöle benim gibi anlamayanlar için bir anlatım bulamadım hele resimleme hiç yok
    en son denememde gözümü çıkartıyordum nasıl becerdiğim konusunda ama bi fikrim yok :))))
    instagramda takip ediyordum seni konuyu görür görmez geldim hemen bloğunuda takibe aldım hemencecik banada beklerim :)
    http://sevdaninzillisi.blogspot.com.tr/

    lütfen şu kirpik kıvırıcısı nasıl kullanılır bir yazı yaz benim için ve benim gibi bilmeyenler her seferinde gözlerini çıkartan dümdüz kirpiğe sahip kişiler için
    bu konuda ciddi beceriksiz olduğumunda altını çiziyorum
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlim benim en kisa zamanda yazacagim:)

      Sil
  2. Ben bu kıvırıcıları kullanırken kirpiklerim kopacak diye hep korkarım hiç sevemedim ben bu ürünleri ama paylaşım için teşekkürler sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadan once bende oyleydim cok korkardim ama alip kullandiktan sonra birsey olmadigini gordum ve artik hep kullaniyorum:)

      Sil
  3. kullananlarda çok güzel görünüyor ama bende kullanmayı beceremeyenlerdenim. :) bnde bir kıvırıcı var ama kirpklerimi kopariyo kullanamıyorum :) bu arada takibe aldım (http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/) ziyaretinden memnun olurum. sevgilerimle :)

    YanıtlaSil