İzleyiciler

26 Temmuz 2015 Pazar

Prozinc Güneşe Maruz Kalmış Saçlar İçin Bakım Spreyi / İnceleme

Merhaba, 
Prozinc'in bana göndermiş olduğu SUMMER TİME yaz paketindeki bu üründen bahsetmek istiyorum size denizden çıkınca ve denize girmeden önce kullandım ve yazısını yazacak kadar bilgi sahibiyim:)




Sprey bir harika kokuyor ama çok bereketli değil hele ki uzun saçlıysanız, tabii bu kullanım derecesine ve saç boyuna bağlı değişir. Ben 5 günlük tatilde kullandım ve yarısını bitirdim   -_-




Nasıl Kullandım;
Denize girmeden önce {yarım saat kadar} saçlarımın yarısına kadar sıktım benim saçlarım belimde ve ombreli yani uçları boyalı ve hafif kuru.
Denizden çıkıp yıkayıp havluyla ıslaklığını aldığım saçıma sıktım daha sonra taradım ve tekrar kuruladım.

İçeriği;




Deniz Öncesi;
Denize bunu sıkıp girdiğimde hem sarı olan uçları güneşle beraber daha parlak oldu hemde yumuşacık oldu saçlarım kokusu da harika sanki parfüm sıkmışta girmişim gibi...

Deniz Sonrası;
Saçlarımın uçları ombreden dolayı hafif kurudur o kuruluk gitti ve ombre olan yerler daha da parladı ve yumuşadı.. Yine parfüm mü sıktın çok güzelmiş sorusunu aldım bu ürünle ama dediğim gibi bereketsiz 5 günde yarıya indirdim.

Herkese tavsiyemdir gönül rahatlığıyla alıp kullanabilirsiniz, boyalı, röfleli, ombreli saçlara iki kat tavsiyemdir pişman olmazsınız farkı gördükten sonra;)

Ürünün fiyatı 22.5 TL Saç bakım maskesi şampuanı ve spreyi aldığınızda saç açma tarağı ve plaj çantasıyla kampanyalı 92 yerine 82 TL Prozinc.com.tr den ulaşabilirsiniz.

Bloguma üye olur, yorum bırakırsanız sevinirim :)
HOŞÇAKALIN;)

4 yorum:

  1. deniz ve güneş için böyle bir ürün arayışındaydım. çok iyi oldu öğrendiğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum :)

      Sil
  2. prozinc şampuanı merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil