İzleyiciler

1 Ağustos 2015 Cumartesi

Mediwell Dudak Bakım Kremi {İnceleme}

Merhaba,
Bugünkü konuğumuz Mediwell Dudak Bakım Kremi :)



Mediwell dudak bakım kremlerinin piyasada 4 çeşidi var; bende dördüde mevcut kavun, çilek, tutti frutti ve muz
Şimdilik sadece kavunlusunu kullandım.
Zaten diğer çeşitlerinde içerik olarak bir fark yok sadece aromaları değişik:)
Benim dudaklarım hep kurudur, sık sık soyulur ve ben sık sık soyarım bu yüzden kanar. Yani demem o ki yoğun nemlendiricili dudak bakım ürünleri kullanmam gerekiyor.





Mediwell dudak kreminin sevmediğim tek yanı parmakla uygulamayı gerektirmesi. Pek bir beklentim yoktu açıkçası mediwellden ama kullandığımda memnun kaldım. 
Nemlendirmesi başarılı 2-3 saat sürüyor. Renksiz olması da bir artı bence çünkü dudak kalemi ya da rujdan önce güzel bir baz olabiliyor.

Ürünün fiyatı 3,5 TL eczanelerden temin edebilirsiniz:)

5 yorum:

  1. Canım çok tatlı bir şeye benziyor bu dudak kremi güle güle kullan :) Fiyatı da çok uygunmuş :)

    YanıtlaSil
  2. bende kullanıyorum ilk çilekliyi infilak ettim yakında bloğumda yazısı olur :)

    YanıtlaSil
  3. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  4. Bloğumda ödüllü keşif etkinliği ayrıca bir de çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil