İzleyiciler

11 Aralık 2015 Cuma

Bitenler #1




Uzuun aradan sonra bir bitenler yazısı ile burdayim:)
ne çok oldu bloga yazmayali...
o zaman hemen başlayalım bu ay sadece 2 ürün bitirmisim ikiside maskara çünkü bir maskara kullanıp diğerine geçmiyorum hepsini aynı anda kullanıyorum hepsi aynı anda bitiyor:)

1-Maybelline Volume Express Maskara
7liraya almıştım galiba, ona rağmen severek kullandım uzatmiyor ama cook olmasada çok cok hafif dolgunluk veriyor ama kesinlikle öyle abartılı bir şekilde değil, günlük kullanim için uygun diyebilirim :)

2-Avon İnfinitize Maskara
15tlye almıştım avondan ama çok sevdim bi kere kesinlikle waterproof çok siyah ve çok güzel kiviriyor:) çok hoşuma giderek kullandim:) tavsiye ederim...

Yorumunuzu benimle paylasirsaniz sevinirim...
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder