İzleyiciler

12 Aralık 2015 Cumartesi

Miaorganical/Tonik-Nemlendirici İnceleme


Uzun zaman önce 'miaorganical' dan gönderilen 1 ve 3 numaralı ürünlerin yorumlamasını yapacağım sizlere...

En başta belirteyim ki urunlerin hepsi sertifikali organik urun bu konuda içiniz rahat olabilir. 
ürünlerin hepsi lipozom teknolojisteknolojisi ile üretilmiş yanı nedir lipozom?


‘‘Lipozomlar ancak elektron mikroskobu ile görülebilen kapsüllerdir. Bu kapsüllerin duvarının temel yapısını soya fasulyesinden elde edilen bir madde oluşturur. Kozmetik sektöründe bu kapsüllerin içine sıklıkla ana madde olarak kollajen, elastin, çeşitli bitki özleri ve vitaminler yüklenir. Cildin üretken tabakasına kadar inebilen tek kozmetik ürünü lipozomdur. Cilde sağladığı eşsiz yararlar çeşitli araştırmalarla ortaya konmuştur.’’


Yani krem, tonik, serum v.b gibi şeyler en dibe kadar inebilir lipozomla bu sayede vaatlerini yerine getirmede daha başarılı olur ürünler.
şimdi baslayalim;)

1-Night(Gece) Krem
Bu kremi daha önce okuduğum yorumlarda da herkes çok beğenmiş, hassas ve atopik ciltlere en uyumlu kremlerden biri benim cildim çok hassastır ve akneye meyillidir ancak hiçbir akne ve siyah nokta problemi yaratmadi zaten yasim gereği çok neme ihtiyaçi olmayan cildime yeterli nemi verdi. Orta düzeyde bir nemlendirmesi var beğendiğim bir urun oldu yani :)

2- Tonik
Nemlendiriden önce püskürtüyorum yüzüme dolapta tutuyorum genelde bu tonigi yuzume siktigimda ferahlama hissediyorum ve uygulama sonrası cildimin daha canli olduğunu farkettim spreyli şişede olması cok hoş oluyor pratikce uygulanabilir, tonik emilince nemlendiriciye geciyorum:)

ortadaki ise doğal argan yağı onu daha kullanmadim ama merak ederseniz kullandıktan sonra yazısını yazabilirim.

Kısacası iki urunde kullanilabilecek dogal urunler...
nemlendirici daha kullanışlı, daha çok sevdim:) 
Bu ürünlere www.Miaorganicalcosmetics.com dan ulaşabilirsiniz:)
sevgiler..

1 yorum:

  1. doğal ürünler ararken bunu buldum, çok güzel bir yazı tebrikler:)

    bloğunuzu takibe aldım ben de beklerim:)

    YanıtlaSil